Intrebari frecvente

Cum caut un produs?

 

1. Prin motorul de căutare

cautare

Poţi căuta un produs folosindu-te de motorul de căutare aflat în partea dreaptă-sus a site-ului. Dacă adoreşti, de exemplu, o tigaie, scrii "tigaie" în câmpul de căutare şi apeşi butonul ENTER. Va rezulta o listă cu toate produsele care cuprind în titlu sau în descriere cuvântul "tigaie".

 

2. Prin meniurile site-ului

categorii

Cu ajutorul meniului "Categorii" vei găsi produsele organizate după specificul lor (Vase de gatit, Pentru cuptor, Cuţite de bucătarie, etc). Unele categorii pot avea subcategorii mai detaliate (de exemplu: "Vase de gătit---> Seturi de gătit/ Oale şi cratiţe/ Tigăi – Tigăi/Tigăi grill/Tigăi pentru clătite" etc).

Cu ajutorul butonului "Produse noi"poţi vedea cele mai nou adăugate produse de pe site.

 
 

3. Cu ajutorul filtrelor

filtre

In cadrul fiecarei categorii poţi rafina căutarea, folosind filtrul aflat in stangalistei de produse.

Filtrarea se face doar în cadrul categoriei respective de produse. Selectează categoria de produse dorită şi apoi caracteristicile acestora, în funcţie de ceea ce te interesează (de exemplu: “Vase de gătit/Seturi de gătit” din Material – “inox”). 

După afişarea produselor filtrate, vei putea filtra în continuare, succesiv, şi după alte caracteristici, până găseşti ceea ce cauţi.

 

Cum comand un produs?

 

1. Alegerea produsului

legenda

Produsele sunt afişate sub formă de imagini, sub care găseşti codul, preţul, o denumire scurtă, precum şi informaţii în timp real despre stoc. Informaţiile despre stoc sunt actualizate permanent, astfel încât să fii mereu la curent cu disponibilitatea fiecarui produs.

Pentru a vizualiza detaliile unui produs, dă un click pe imaginea acestuia. Se va deschide pagina produsului respectiv, unde vei găsi caracteristicile acestuia (material, producător, dimensiuni, preţ, informaţii despre stoc, etc). Dacă îl vrei, îl poţi comanda apăsând butonul "Adăugă în coş", iar produsul va intra în coşul tău de cumpărături.

Poţi comanda produse care nu figurează că sunt pe stoc şi ţi le vom trimite de îndată ce sosesc de la producător. Pentru informaţii cu privire la data sosirii produselor comandate, te rugăm să ne suni la 021.332.66.16 ( Romtelecom ).

 

2. Vizualizarea comenzii

finalizare

Odată ce ai adăugat minim un produs în coşul de cumpărături, poţi vedea conţinutul acestuia şi poţi să-i aduci modificări, trecând mouse-ul peste butonul “Coş” aflat în partea dreaptă-sus a site-ului.

Vei fi direcţionat în pagina coşului de cumpărături, unde vei revedea lista produselor dorite, preţul fiecarui produs, costul transportului (calculat în funcţie de greutatea produselor comandate) şi costul total (format din costul produselor şi al transportului).

Poţi să modifici cantitatea produselor pe care intenţionezi să le comanzi, sau să renunţi la unul sau la mai multe produse.

Dacă un produs are un stoc mai mic decât cantitatea pe care o doreşti, comanda va fi onorată în limita acestui stoc, urmând ca restul cantităţii să o comandăm  producătorului. În acest caz, vei putea alege dacă doreşti să primeşti produsele prin livrări separate (produsele aflate pe stoc le primeşti imediat, iar celelalte, comandate la producător, la data sosirii) sau printr-o livrare unitară (când comanda va fi completă). Pentru informaţii cu privire la livrarea produselor comandate, te rugăm să ne contactezi la 021.3326616 ( Romtelecom ).

 

3. Plasarea comenzii

comanda

După ce ai adăugat în coşul de cumpărături produsele dorite şi după ce ai completat câmpurile aferente Detaliilor de livrare a comenzii, apasă butonul "Plasează comanda ". Pentru a finaliza comanda trebuie să fii înregistrat în site-ul nostru.

 

Cum înregistrez un cont?

 

inregistrareFoarte simplu! Accesează formularul pentru crearea unui cont nou prin butonul “Cont nou” şi completează cu atenţie toate câmpurile necesare. 

Având un cont, vei putea urmări istoricul cumpărăturilor pe care le-ai făcut, a vizitelor, precum şi starea comenzilor. În plus, înregistrându-te, devii automat membru în Clubul Pasionaţilor de Gătit şi te bucuri de toate beneficiile acestui statut (promoţii, reduceri). Data viitoare, când mai doreşti să cumperi, este suficient doar să te loghezi, introducând numele de utilizator şi parola în câmpurile dedicate.

 

Cum plătesc?

 

1. Numerar

Poţi plăti cumpărăturile în numerar, în momentul în care acestea îţi vor fi aduse la destinaţie de către curieri (ramburs) sau atunci când alegi să le ridici dintr-unul din magazinele nostre.

2. Ordin de plată

Prin această modalitate poţi plăti prin virament bancar în contul nostru specificat pe factura proformă. Marfa îţi va fi livrată în cel mai scurt timp posibil, după confirmarea plăţii.

3. Card

Aplicaţia de procesare card este asigurată de către Gecad E-payment. Îţi garantăm confidenţialitatea şi siguranţa datelor tale.

4. Plata în rate fără dobândă

Când cumperi online din contul tău, poţi selecta la "Detalii comandă - Alege modalitatea de plată - Achitat cu card" - "Plata în rate fără dobândă " şi selectează banca emitentă a cardului tău.

În acest moment, la KitchenShop poţi plăti şi prin programele de rate fără dobândă! Plata cu cardul în rate fără dobândă, este valabilă pentru posesorii de card:

-   12 rate, StarCard – Banca Transilvania;

-   12 rate, CardAvantaj - Credit Europe Bank;

-     6 rate, BRD Finance - BRD;

-     6 rate, BonusCard - Garanti Bank.

Livrarea produselor

 

1. Livrarea in România

Livrarea produselor se va face la adresa de destinaţie de către GLS Romania şi Fan Curier.

În cazul achitării numerar sau card, produsele aflate în stoc vor fi livrate în maxim 48 de ore.

În cazul achitării cu ordin de plată, produsele vor fi livrate în 48 de ore de la data intrării sumei în cont.

Acest interval este valabil de luni până sâmbătă, inclusiv. Comenzile plasate în weekend vor fi onorate în primele zile ale săptămânii următoare.

2. Calcularea tarifului de transport

Costul transportului este afişat automat în formularul de comandă. Preţurile conţin TVA .

Comenzile în valoare de peste 85 lei beneficiază de transport gratuit.

3. Livrări în străinătate

Momentan, nu livrăm comenzi în afara României, dar lucrăm la acest aspect. Vă mulţumim pentru înţelegere.

Politica de retur

Toate produsele comandate online se pot returna în maximum 14 zile de la primire, fără obligaţia de a oferi o explicaţie.  

Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi cu documentele care l-au însoţit). Nu se acceptă a fi returnate produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire şi/sau intervenţii neautorizate etc. 

Pentru retur, folosiţi aceeaşi firmă de transport prin care aţi primit produsele.

Contravaloarea produselor se va returna în maximum 30 de zile, prin virament bancar sau prin poştă, iar suma înapoiată nu va include costul transportului (acesta fiind suportat de către client).

Dreptul de denunţare unilaterală

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative: înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) şi art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile, începând cu ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator, în cazul în care marfa este intactă.  

Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi cu documentele care l-au însoţit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire şi/sau intervenţii neautorizate etc.

Pentru întrebări, sugestii sau comentarii, te rugăm să ne contactezi la adresele de e-mail office@kitchenshop.ro sau office@pentrugatit.ro şi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp cu putinţă.

Regulamentul campaniei "Tombola Kitchenshop"

Click aici pentru a citi regulamentul campaniei “Tombola Kitchenshop”.

Pentru intrebari, sugestii sau comentarii, va rugam sa ne contactati la adresele de e-mail office@kitchenshop.ro sau office@pentrugatit.ro si va vom raspunde in cel mai scurt timp cu putinta.

Îţi mulţumim!