Cariere

Bine ai venit!

Aici gasesti cele mai noi oportunitati de angajare in compania KitchenShop - joburile pe care le avem disponibile, precum si ceea ce cautam in cei care sunt interesati sa faca parte din echipa noastra.

Suntem pasionati de ceea ce facem si oferim sansa de dezvoltare profesionala tuturor celor care ne impartasesc viziunea.

Trimite-ne CV-ul si o scrisoare de intentie in care ne mentionezi pozitia pentru care aplici, la adresa recrutare@pentrugatit.ro.

Te asteptam! 

Posturi disponibile

 

TRADUCĂTOR LIMBA MAGHIARĂ

Candidatul ideal:

- Limba maghiară la nivel avansat ( citit / scris / vorbit ), preferabil limba maternă;

- Cunoașterea limbii engleze reprezintă un plus;

- Persoană dinamică, ambitioasă, cu spirit de echipă;

- Cunoștinte minime Microsoft Office (Word, Excel).

Descrierea jobului:

- Activitate de traducere din limba română/engleza în limba maghiară ṣi invers;

- Lucru pe proiecte, cu termen limită de timp;

- Job part-time, realizabil în timpul liber;

- Posibilități de avansare.

Aṣteptăm CV-ul tău la adresa recrutare@pentrugatit.ro .

 

ADMINISTRATOR MAGAZIN ONLINE - BUCURESTI

Candidatul ideal:

- Cunostinte de grafica raster & vectoriala (Pachetul Adobe, etc.);

- Cunostinte de webdesign (HTML, CSS);

- Cunostinte bune de limba engleza.

Reprezinta un avantaj:

- cunostinte SEO si SEM;

- experienta anterioara in administrarea unui site;

- experienta anterioara in administrarea contului Emag Marketplace.

Responsabilitatile unui Administrator Magazin Online sunt:

- prelucreaza imagini (decupare, redimensionare, retusare, corectii culoare si luminozitate, inserare text);

- traduce din engleza (si adapteaza) descrierile produselor/brandurilor;

- creeaza bannere grafice, pagini HTML & CSS, in functie de cerintele echipei de marketing;

- introduce continutul creat in site-ul companiei;

- introduce produsele companiei in platforma Marketplace si intermediaza relatia dintre celelalte departamente ale companiei si platforma Emag Marketplace.

Locul de munca este in Bucuresti, Bd. Barbu Vacarescu (la 5 minute de metrou).

Aṣteptăm CV-ul tău la adresa recrutare@pentrugatit.ro .

 

ASISTENT VANZARI-CASIER - BUCURESTI (Megamall, Promenada, Sun Plaza, Veranda) / CONSTANTA / SIBIU / CLUJ / BRASOV

Cerinte:

- Abilitati de prezentare, comunicare si initiativa;

- Pasiune pentru interactiunea cu clientii;

- Abilitati in lucrul cu calculatorul si cu echipamentele specifice: casa de marcat, calculator, imprimanta, POS, etc. - constituie un avantaj;

- Capacitatea de a lucra cu termeni tehnici;

- Posibilitatea de a lucra in sistem ture (inclusiv in weekenduri);

- Minim studii medii finalizate;

- Preferabil, dar nu obligatoriu, minim un an de experienta in vanzari;

Responsabilitati:

- Vei avea rolul de a indruma fiecare client in alegerea potrivita a produsului perfect pentru bucataria si stilul lui de gatit;

- Te vei implica in toate aspectele legate de vanzare pornind de la cunoasterea foarte buna a caracteristicilor produselor, decizii asupra modului de expunere in magazin si vitrine si prezentarea lor catre clienti;

- Te vei implica in activitatile administrative ale magazinului (lucrul cu casa de marcat, gestionare acte contabile, monetar, registru de casa, Z, acte de receptie a marfii, etc.)

Beneficii:

- Tichete de masa;

- Bonusuri din vanzari;

- Discount la produsele companiei;

- Mediu placut de munca, echipa tanara, energica si profesionista;

- Oferim training-uri in magazin;

- Posibilitate rapida de avansare, pe masura implicarii tale;

Aṣteptăm CV-ul tău la adresa recrutare@pentrugatit.ro .

 

AGENT VANZARI B2B

Candidatul ideal:

- posesor permis categoria B - cu experienta;

- experienta minim 2 ani in vanzari;

- disponibil pentru deplasari intern/extern;

- cunoasterea limbii engleze constituie avantaj;

- spirit antreprenorial, axat pe identificarea oportunitatilor in piata;

- bun organizator, atent la detalii, orientat spre obtinere de rezultate;

- adaptabil, loial, disciplinat si perseverent;

- abilitati de comunicare, negociere, planificare si organizare;

- capabil sa lucreze atat independent, cat si in echipa;

- comunicativ, sociabil, politicos;

- cunostinte de operare PC - Microsoft Office (in special Excel);

Descrierea jobului

Responsabilitati:

- Negociaza contractele si raspunde pentru corecta executare a contractelor si acordurilor incheiate cu clientii din portofoliu;

- Urmareste atragerea permanenta de noi clienti;

- Intocmeste periodic rapoarte, statistici ale vanzarilor;

- Actioneaza pe piata astfel incat sa fructifice toate oportunitatile de vinzare si toti posibilii clienti noi.

Beneficii:

- Salariu motivant, care poate evolua in functie de performante;

- Bonuri de masa;

- Mediu de lucru placut, echipa tanara, dinamica, in dezvoltare;

- Birou in centrul orasului, cu acces rapid si usor: Bd. Barbu Vacarescu (la 5 minute de metrou, statia Stefan cel Mare).

Aṣteptăm CV-ul tău la adresa recrutare@pentrugatit.ro .